esmaspäev, 19. veebruar 2018

Howls of Winter V

Osalesin esimest korda ja mulle isiklikult festival väga meeldis. Rahvast oli küll vähem, kui ma eeldasin, samas oli publik üllatavalt rahvusvaheline, nii et eesti keelt eriti ei kuulnudki. Seda enam oli minu arvates nii korraliku line-upiga kahepäevase ürituse pilet liiga odav, vähemalt praegune support pilet oleks võinud olla tavahind.
Ma usun, et on ju kõikide huvides, et sellised üritused jätkuvalt ikka ka kodus aset leiaksid ning ei peaks kogu aeg välismaale sõitma, kui tahad head muusikat kuulata. Praegu jääb üle vaid õnnelik olla, et leidub siiski entusiaste, kes asja veavad, sest on selge, et rikkaks sellega Eesti pisikese hulga huviliste juures ei saa. Ehkki metal muusika ja võib-olla veel black metal eriti ei too arvatavasti kusagil maailmas meeletuid rahvamasse kokku.
Nagu ütlesin, oli line-up väga korralik (kui arusaamatu Edasi välja jätta, sry; ka ei oska ma midagi öelda soojendusbändide kohta, kuna neljapäeval kohal ei käinud). Oli bände, keda varem teadsin ja ka tundmatuid, aga pettumust ei valmistanud neist ükski, otse vastupidi.
Kõige rohkem üllatas mind aga üks peaesinejaid Thyrfing, keda kunagi küll kuulasin, aga suurt enam ei mäletanud ning ei osanudki niivõrd kvaliteetset ja kaasahaaravat kontserti oodata. Heli oli neil kahtlemata parim, selleks oli ka oma helimees kaasas. Bändi lavaline esinemine ja publikuga suhtlemine olid muljetavaldavad. Seda nukram oli, kui vahepeal selja taha vaadates selgus, et sisuliselt mängiti vaid käputäiele, kuigi Thyrfing ei teinud sellest hoolimata tasemes kuidagiviisi mööndusi. Arvatavasti läks suur osa rahvast lihtsalt viimasele laevale vmt, aga ikkagi...
Kokkuvõttes pole muud öelda kui pöidlad püsti ja avaldada lootust, et ka esinejad jäid publikuga rahule ning tahaksid siia veelgi tagasi tulla. Korraldajatele jõudu ja jaksu jätkamiseks ning minu poolt suur aitäh! 

 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar